10 GODINA SA VAMA MISLIMO SVOJOM GLAVOM

Millibahis

REM oduzeo tri dozvole, ne i Hepiju

BEOGRAD

(Istinomer)

Udruženje novinara Srbije (UNS) saopštilo je da je od početka 2017. Regulatorno telo za elektronske medije (REM), od ukupno 43 pokrenuta postupka, medijima koji nisu platili naknadu oduzela tri dozvole za pružanje medijskih usluga.

Dva od ta tri medija su iz Kragujevca – RTV Kragujevac (i radio i televizija), a dozvola je oduzeta i Timočkom radiju iz Zaječara.

Međutim, uvidom u zapisnike sa sednica Saveta REM, uz tih četrdesetak pokrenutih postupaka, upadljivo je da je odluka o postupku protiv TV Happy – iz istog razloga, neplaćanja naknade REM-u – odložena.

Prema izveštaju revizora, dana 10. februara TV Happy je REM-u dugovala čak 17 miliona dinara.

Iz izveštaja revizora vidi se i da je u 2016. REM televizijama i kablovskim televizijama oprostio dugovanja od oko 54 miliona dinara.

Zanimljiv je i način na koji REM utvrđuje visinu naknada koje emiteri treba da plate: „Mi svake godine pravimo finansijski plan, koliko nam je novca potrebno za funkcionisanje. Kada to uradimo, taj iznos podelimo na broj emitera koji imaju dozvole i to je njihova naknada za tu godinu“, rekao je UNS-u generalni sekretar REM-a Nenad Janković.

Vlasnica novosadskog TV Kanala 9 Maja Pavlović izjavila je da je “upravo u toku čistka elektronskih medija”.

Ostavite komentar

Neka Vaš komentar bude prvi!

Obavesti me o
avatar
wpDiscuz

free movies